W jaki sposób zdrowo karmić maluchy?

Aby nasze maluchy rosły a także rozwijały się poprawnie, trzeba jeszcze sporo zmienić w ich diecie. Oto porady żywieniowe dla dzieci w drugim a także trzecim roku życia.

O żywieniu niemowląt wiesz dużo. A o diecie maluchów w kolejnych dwóch latach życia? Tutaj jest gorzej. Natomiast ostatnie badania wykazały, iż dieta dzieci w drugim a także trzecim roku życia daleka jest od ideału. Nie dość, że wiele malców ma deficyty żelaza (zwiększa to zagrożenie wystąpienia anemii) oraz wapnia (maluchy otrzymują jedynie 60–70% zalecanej ilości), to w ich jadłospisie jest za mało cynku oraz miedzi.

Spojrzyj na opublikowany (https://laversa.pl/sukienki-plus-size) tekst, a z pewnością niesamowicie Cię zaintryguje, gdyż znajdziesz tam istotne informacje dotyczące tego zagadnienia.

Za to zbyt dużo białka, tłuszczy zwierzęcych, cukru oraz soli, a za mało artykułów dostatnich w wartościowe wielonienasycone kwasy tłuszczowe (olejów roślinnych). Właśnie z tej przyczyny grupa speców w dziedzinie pediatrii a także żywienia opracowała nowe zalecenia.

Poszukujesz nowych wiadomości na ten interesujący temat? Zachęcamy zatem do odwiedzenia innej strony. Jak to zrobić? Wejdź na hiperłącze do www (http://ratowniczy-sklep.pl/pl/c/Bluzy-damskie/19).

Zdrowa żywność dla dzieci: Wprowadź pieczywo a także Produkty zbożowe z pełnego przemiału. Malutkie dzieci nie muszą konsumować tylko białego pieczywa (zwłaszcza bułeczek). W ich jadłospisie powinny odnaleźć się bułki i chleb razowy (dobrze wypieczony), graham, brązowy ryż, a prócz kaszy manny również inne kasze (jęczmienna, kukurydziana) oraz płatki owsiane.

Nissan

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Do domowych wypieków stosowna będzie mąka bio. Jarzyny pitraś na parze, podawaj w zupach albo jako surówek. Ze strączkowych (fasoli) przygotowuj purée. Mają wiele składników mineralnych, białko roślinne jak też błonnik. Owocami zastępuj słodkości, serwuj je na podwieczorek.

W jadłospisie dziecka musi znaleźć się mleko i jego przetwory. Mieści ono łatwo strawny wapń, magnez i białko. Kefir oraz jogurt są lekkostrawne oraz dostatnie w bakterie kwasu mlekowego.

Komentarze są wyłączone.