Czym jest reklama outdoorowa?

Reklama zewnętrzna, bardzo często przyjmująca postać wielkich billboardów, jest głównym sposobem wykorzystania wizualnej reklamy w przestrzeni miast. Kontakt z tego rodzaju reklamowymi treściami jest zwykle krótkotrwały (chociaż jednocześnie powtarzalny, na przykład billboardy stoją w tych samych miejscach), tak więc projektuje się je w taki sposób, by mieściły dużo elementów graficznych oraz minimum tekstu.

Pokój w mieszkaniu

Autor: Timothy Vollmer
Źródło: http://www.flickr.com
Dzięki skupieniu wizualizacji na elementach plastycznych konsument widzący taką reklamę jest w stanie utrwalić ją oraz w przyszłości rozpoznawać w ułamku sekundy nie frapując się co to jest, lecz wyłącznie pod warunkiem, że dana reklama przykuje jego baczność na tyle długo, by nawet pobieżnie się z nią zapoznał.
artykuł

Autor: Cramo
Źródło: Cramo

Nieraz reklamodawcy w tym celu stosują treści kontrowersyjne bądź formułują przekaz reklamowy w sposób budzący w widzach skrajne emocje, co zazwyczaj wystarcza do tego, by został on zauważony wśród innych reklam. Należy jednak mieć na względzie, iż reklama wizualna w bardzo łatwy sposób może przekroczyć granicę dobrego smaku, a gdy do tego dojdzie, reklama będzie działać odwrotnie, niż założona.

Nie ociągaj się! Jeśli interesuje Cię interesująca treść (http://infinitex.pl/betony-izolacyjne/), to czym prędzej powinieneś wejść w podany link. Pod nim poznasz sporo dodatkowych detali z nią związanych.

Do przeważnie wykorzystywanych nośników wizualnej reklamy outdoorowej należą: pylony, kasetony.

Wewnętrzna reklama wizualna ma troszeczkę inną specyfikę niż reklama zewnętrzna – z racji miejsca zastosowania musi być zdecydowanie bardziej informacyjna niż reklama zewnętrzna.

Jeśli pasjonuje Cię omawiana tematyka, zerknij na źródło info (https://www.hyzynski.pl/oferta/palisady/) w tamtym miejscu zawarte także Cię bardzo zaintryguje. Nie czekaj więc i kliknij tutaj!

Zazwyczaj konsumenci mający kontakt z indoorem mają wiele czasu na zaznajomienie się z przekazem danego przekazu reklamowego.

Komentarze są wyłączone.