Audyt Mystery shoppping B2B i B2C

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół splatających się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla największych marek, wdrażając szczegółowe testy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich silne i słabe strony, a także okazje i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych rywali.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas odwiedzin w punktach sprzedaży albo innych miejscach obsługi klienta.
Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza wskazany zakład, miejsce obsługi, placówkę i realizuje założone scenariusze.
Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do przyjętych norm, sposób zaprezentowania usług, umiejętność rozróżnienia potrzeb klienta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą podlegać także: umiejętności pro-sprzedażowe, dostępność materiałów POS, wygląd i otoczenie placówki.

Secret Client

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie wizyt Mystery Shopping z testem ścieżek komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, e-mail, poczta, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Zakres usług SecretClient obejmuje również audyt podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Podkreśla silne i słabe strony akcji, dodatkowe możliwości i ryzyka, ułatwia wybór odpowiedniej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz katalogu wyróżnień premiowych. Regularne badania przeprowadzane podczas wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie używają program jako metodę do wsparcia sprzedaży.

SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient mogą być dostępne jeszcze w trakcie badania (wróć) w systemie on-line. Dostarczają wartościowych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów badawczych 24 godziny na dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, zgodnych ze strukturą firmy. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami (zobacz zobacz by porównać) regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za duże doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w dużych aglomeracjach, lecz również w tysiącach małych miast. Taka siatka wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci specjalnym systemem kontroli i budowy lojalności.

Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.

Komentarze są wyłączone.