Programy lojalnościowe z jak najlepszej strony

Od 1998 roku wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Tworzymy i wdrażamy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, kompleksowo od planu działania, agendy, kreacji, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe realizowane w segmencie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania jest nie tylko efektem nagród i dodatków, ale głównie z poczucia należenia do elitarnej grupy, z czynników pozamaterialnych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i możliwości uczestnictwa w kursach.

Tego typu działania ograniczają znaczenie ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych rabatów i tworzą barierę dla rynkowych rywali.

Zaciekawił Cię nasz artykułu? Zatem zapraszamy Cię – wejdź na nową stronę i dokonaj oceny (https://malafabryczka.pl/kategoria/kolczyki-sutasz/139) naszych opisów. W razie pewnych zastrzeżeń – pisz!

Zrealizowaliśmy tysiące programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe sklepów, hurtowni, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Prowadzimy także wewnętrzne programy motywacyjne dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.

Do naszych plusów należą: efekt skali i optymalizacja wydatków, wyjątkowe na krajowym rynku know-how, narzędzia informatyczne do zarządzania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z ekspertami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, w tym m.in. profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe

Źródło: Programylojalnosciowe.pl

Logistyka (szczegóły tu: http://www.kador.pl/pakowanie) nagród jest jednym z istotniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów realizacji programu. W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zakładany, długoterminowy efekt i pieczętuje relacje z jego podmiotami. Oto powód, dla którego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych etapów logistyki: dobór nagród, nabycie, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Stała, regularna od lat kooperacja z najlepszymi wytwórcami i dystrybutorami pomaga zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wybranych typów nagród i zredukować koszty ich zakupu i logistyki.Wychodzimy z założenia, że istotą programu lojalnościowego nie jest wyłącznie wyścig po trofea. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży ważną rolę odgrywa w tym miejscu budowa relacji marketingowych. Taka działalność staje się platformą komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, umożliwia optymalny dobór środków motywacji. Na podstawie własnych badań satysfakcji i oczekiwań uczestników prowadzimy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, ale także wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Związki wsparte na tych podstawach objawiają się niezwykle silną lojalnością.

Zostawiamy do dyspozycji zaawansowany technologicznie i łatwy w użyciu, funkcjonalny system do kierowania programami motywacyjnymi. Nieistnienie konieczności budowania systemu od podstaw umożliwia szybkie uruchomienie działań oraz obniżenie kosztów. Oferujemy profesjonalne wsparcie IT i doradztwo umożliwiające płynną integrację z własnymi systemami firmy, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy dostosować bazy danych, przygotować spersonalizowane konta uczestników, strony www, katalogi nagród, naliczanie klasyfikacji i promocji, raporty, narzędzia komunikacji : SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, e-learning i testy wiedzy.

Zobacz też

Komentarze są wyłączone.