Jaką reklamę wybrać, aby dotrzeć do dużej liczby potencjalnych kupujących i nie zniechęcić ich nachalnością przekazu

Nachalność reklam bywa czasem gorsza niż ich brak. Z tego powodu pracownicy firm reklamowych proponują takie rozwiązania, które nie okażą się nazbyt uciążliwe dla możliwych odbiorców. Jeżeli przeglądamy internet, to nierzadko denerwują nas bez ustanku otwierające się okienka np. z ofertami noclegów w Beskidzie Śląskim.

Ta forma reklamy może w niektórych przypadkach przynieść więcej strat niż pożytków, bo przecież nie każdy chce ustawicznie oglądać reklamy, szczególnie wtedy, kiedy nie planuje w najbliższym czasie wycieczki w góry. Jak widzimy, w każdej dziedzinie gospodarki oczekujemy, aby w danej okoliczności przestrzegana była arystotelesowska zasada umiaru.

reklama na autobusie

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Reklama ciągle bywa w miarę pozytywnie oceniania przez obywateli. Na przykład gazetki promocyjne, które każdy konsument może zabrać ze stoliczka ustawionego w pobliskim hipermarkecie, cieszą się sporym wzięciem. Jednakże nie w każdym przypadku taka forma reklamy się sprawdza. Spośród tych najlepszych znajduje się reklama w autobusie i innych środkach międzymiastowej komunikacji – . Już od pewnego czasu pasażerowie mogą we wnętrzach pojazdów dostrzec niewielkie telewizorki, a na ich ekranach prezentowane bywają filmiki, które namawiają do kupna określonego towaru lub do skorzystania z danej usługi.

reklama w autobusie

Autor: oatsy40
Źródło: http://www.flickr.com

Wyimaginujmy sobie żaka albo pracownika ciastkarni, który codziennie dojeżdża na zajęcia lub do pracy autobusem, bo tak jest oszczędniej i szybciej. Kiedy przez dłuższy okres pokonuje się ciągle jedną i tę samą drogę, to w końcu staje się ona na tyle nużąca, że każde jej uatrakcyjnienie bywa przyjmowane całkiem przychylnie. I właśnie taki fakt sprawia, ze reklama w autobusie nie bywa odbierana jako natrętna i szczególnie irytująca – sprawdź.

A co zazwyczaj bywa tematem filmików reklamowych? To już zależy od profilu działalności firmy, która zleciła wyświetlanie spotu. W dużych aglomeracjach zobaczymy ofertę szkół dla dorosłych i salonów kosmetycznych. Pojawiają się również praktyczne i zawsze niezbędne dla każdego człowieka informacje na temat zasad udzielania pierwszej pomocy.

Frapuje Cię problematyka omawiana w tym tekście? Poznaj poza tym także inne zbliżone treści – po prostu wejdź tutaj Salvador Dali reprodukcje.

Omawiana forma reklamy w autobusach bywa też używana przez mpk do przekazywania mieszkańcom miast aktualnych promocji w cenach biletów za przejazd.

Komentarze są wyłączone.