Reklama uliczna w dużym mieście

Reklama zewnętrzna jest jednym z bardziej znanych sposobów na działania marketingowe, każdej firmy, nawet tej niewielkiej. Jest to naturalnie jedna z wielu odmian reklamy jednak ze względu na swoją różnorodność i wielką ilość potencjalnych nabywców jest niezwykle popularna. Równocześnie jest to reklama elastyczna, możemy ją swobodnie umieścić na obrzeżach miasta na odpowiednio dużej tablicy, jak również w przestrzeni miejskiej na frontonie budowli albo zamontować ją jako integralną część budki przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Profesjonaliści od reklamy na pewno dobiorą dobrą do naszych potrzeb reklamę. Wystarczy wbić w internecie hasło: billboardy Kraków, i odkryjemy właściwą firmę jaka będzie niechybnie w stanie po dogodnej cenie uskutecznić dla nas reklamę – . Pewnie w gigantycznym mieście takim jak Poznań przeważać będzie reklama na przystankach i na ulicznych oświetlonycreklama (sprawdź tutaj)idach. Oczywiście reklama [https://www.stojakireklamowe.pl/category/slupki-i-systemy-odgradzajace-kasety-scienne] zewnętrzna stosowana jest nie tylko w dużych miejscowościach, sprawdzają się także w małych miejscowościach dla przykładu w Radomiu. Aby się o tym przekonać powinno się wbić w wyszukiwarkę np. hasło: billboard Radom.

Marketing tego rodzaju z przyczyny swojej popularności może budzić spory i to na dwu płaszczyznach. Marketing na billbordach może być kontrowersyjna z intencji. Dobrym przykładem są tutaj kampanie obywatelskie, jakie z definicji komponowane są tak, by zaskakiwać odbiorcę. Stopień sporu może być przeróżny; na jednym krańcu skali jest dla przykładu wózek z podpisem pragniesz być na naszym miejscu oraz na drugim końcu są kampanie przeciwko aborcji, jakich prezentowanie z racji drastyczności sobie daruje.

Należy więc dobrze przemyśleć siłę komunikatu albowiem zbyt słaby nie trafi do czytelnika, natomiast zbyt silny pozostanie zablokowany przez umysł użytkowników. W obu przypadkach reklama będzie nieskuteczna. Innym dysonansem natury rzekłbym filozoficznej jest ilość takich reklam.

Wielokrotnie słychać sądy, że tego rodzaju reklama „przykrywa” architekturę miejscowości. Ambaras jest na tyle spory, iż toczą się prace nad ustawą regulującą wielkość oraz ilość tego typu reklam. Mimo tych zastrzeżeń renoma owych reklam jest wielka.

Komentarze są wyłączone.