Czy ma sens założenie sklepu internetowego?

Przed podjęciem takich rozstrzygnięć trzeba: wiedzieć, co będziemy wyprzedawać, określić wachlarz proponowanych artykułów, wiedzieć kto będzie odbiorcą wybranego rodzaju towarów, znać dokładne koszta przesyłek, zapoznać się ile oraz jacy konkurenci istnieją na rynku.

Szczegółowo poznać ich ceny a także sprawdzić jakie ceny my możemy zaoferować. Nasz sklep powinien mieć swój regulamin. Jeśli nie wiemy jak go napisać napiszmy w przeglądarkę: regulamin sklepu jak napisać (poznaj więcej na w Sieci internetowej odnajdziemy całą masę gotowych wzorów które starczy dostosować do naszych potrzeb.

zakupy przez internet

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Przed rozważaniem czy ma sens otwarcie marketu internetowego muszę podkreślić bardzo istotną informację. Każdy nowy obiekt handlowy zwraca się dopiero po okresie przynajmniej roku, a czasami nawet 2 lat! Dla jednostek nie prowadzących biznesu otworzenie sklepu to istotnie ogromne wyzwanie. Rzecz jasna mając odpowiedni kapitał finansowy jest to do wykonania. Są także wyjątki w wypadku trafienia w tzw. niszę rynkową. Większość sklepów jednakże po paru miesiącach bankrutuje. Dlaczego? Jest wiele przyczyn: złe projektowanie i zrealizowanie sklepu, brak jakiejkolwiek kampanii promocyjnej, słaba pozycja w przeglądarkach, złe wyznaczenie grupy docelowych nabywców.

sklep online

Autor: William Warby
Źródło: http://www.flickr.com
Wszystko to przekłada się na liczbę klientów korzystających z naszych usług a ilość nabywców przekłada się na zyski.

Interesuje Cię opublikowany w tym miejscu temat? Jeśli tak, to dodatkowo kliknij ten odnośnik – więcej przeczytasz tutaj (http://www.kabus.pl/).

W jaki sposób w związku z tym nie dopuścić do zrealizowania tak ponurego scenariusza? Po pierwsze jeśli chcemy otworzyć sklep internetowy powinniśmy wiedzieć co będziemy wyprzedawać. Idealnie byłoby wyprzedawać cokolwiek, co nie było dotąd sprzedawane w Sieci internetowej, bądź nie jest znane w takiej formie sprzedaży. Dzięki takiemu rozwiązaniu konkurencja w początkowym okresie naszego biznesu będzie niewielką. Przebicie rywalizacji nie jest proste a co za tym idzie nie będziemy osiągać zysków (przynajmniej nie w trakcie pierwszego roku działalności). Dobór towaru wiąże się ściśle z nabywcą, z ludźmi, dla których konkretny towar jest przeznaczony. Jeżeli produkt jaki mamy sprzedawać określony jest dla osób starszych to mamy kiepskie szanse. Zadajmy sobie zapytanie czy kupiłbym przykładowo obrazek przez Internet? Ja z pewnością bym nie nabył.

Komentarze są wyłączone.