Zalety ruchomej reklamy, czyli jak wykorzystać powierzchnię autokaru miejskiego?

Korzyści z reklam umiejscowionych na autobusach i innych środkach komunikacji miejskiej mogą być spore. Dograna kolorystycznie reklama przykuje uwagę przechodzących, wyróżniając pojazd od zwykłych miejskich przewoźników, najczęściej w barwach miejskich.

Praktyka oklejania strategicznie ważnych punktów autobusów narodziła się w momencie gdy marketing został zdynamizowany. Tak jak w kolumnach gazet, które mają określone stawki dla ogłoszeniodawców miejscy przewoźnicy decydują o stawkach za określoną powierzchnię zewnętrzną swoich pojazdów. Wyceniając ruchomą reklamę możemy zyskać na popularności w nie mniejszy sposób niż przy wychodzeniu na wielkie banery, czy media telewizyjne.

autobus komunikacji publicznej

Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com

Atrybuty jakie ma reklama w autobusie i na zewnętrznej karoserii są bezapelacyjne – reklama autobusy ostróda. Taka reklama to niemal absolutna pewność dotarcia do klienta-jeżdżącego autobusami. Czy tego chce czy nie chce nie wyrzuci jej na śmieci i nie pominie jak serwowanej mu w ilościach hurtowych ulotki. W najnowszych modelach autobusów miejskich przewoźnik ma telebimy, przez które ogłoszeniodawcy emitują spoty ich interesujące . Za taką formę dotarcia przewoźnik zarabia rzecz jasna spore pieniądze. Reklama (strona www) w autobusie może być bardzo tania – w przypadku niewielkich nawierzchni zapłacimy już od stu złotych na miesiąc. Czasem też można natrafić na promocje.

reklama na autobusie

Autor: Jonathan Riley
Źródło: http://www.flickr.com

Warto zastanowić się też nad możliwością reklamowania w centrum miasta.

Żeby uzyskać świeże dane na opisywane zagadnienie przenieś się tutaj (http://termoaparatura.com.pl/pl/category/83/Przetworniki_temperatury,_Bariery_Ex), a na pewno nie będziesz rozczarowany Sprawdź to!

Czy opłaca się wydawać dziesiątki tysięcy złotych na plakaty w newralgicznych punktach miast, mogąc zaoszczędzić choćby na rzecz reklamy zewnętrznej na autobusie? Choć nie jest ona tak efektowna i nie zajmuje czasu na wyłączność, także dociera do mieszkańców przejeżdżających z przystanku na przystanek oraz przechodniów z zewnątrz autobusu – Ostrów Wielkopolski – reklamy.Sami łapiemy się na tym, gdy śpiesząc się wskakujemy do autobusu miejskiego. Zazwyczaj mamy pięć, maks dziesięć minut na wysiadkę. Tę chwilę łatwo poświęcimy na „wyłączenie się”, chwilowe odprężenie.

Luźna konwencja albo promocja, którą obrazuje reklama w autobusie trafia wówczas do „uwolnionego” pasażera. Ogłoszeniodawcy mają też pewność, że takiej reklamy nie można pominąć. Co jest szkodą dla znużonych słuchaniem i oglądaniem ponownie tego samego. Wtedy pozostaje jedynie przerzucenie wzroku na inny punkt.

Komentarze są wyłączone.