Najskuteczniejsze formy promocji i reklamy używane w handlu, zalety gazetek reklamowych.

Walka marketów o klientów jest coraz bardziej zażarta, każdy będzie chciał, żeby właśnie do jego sklepu trafiło jak najwięcej kupujących. Obecnie na handlowym rynku robi się coraz ciaśniej, konkurują ze sobą duże handlowe sieci, ale także małe sklepiki – i każdy chce jak najwięcej zagarnąć dla siebie z tego wartego miliardy tortu.

Gazetki promocyjne
Sklepy stosują również różnorodne formy reklamy i promocji, jakie tak naprawdę będą się sprowadzać do jednego, to znaczy zaproszenia klienta do sklepu (sprawdź). A gdy ten znajdzie się już w sklepie, to raczej coś w nim kupi.

Zaintrygowały Cię te opisy? To fantastycznie. Wejdź w kolejną stronę i doczytaj także zamieszczone treści. Podziel się z nami swymi wrażeniami.

Dlatego też dzisiaj sklepy największy nacisk kładą na to, żeby zachęcić konsumentów do kupowania właśnie u nich.

Dla zwiększenia lojalności wymyśla się więc różne loterie, gromadzenie punktów które później można wymienić na jakąś nagrodę czy okresowe promocje określonych produktów. Czasami promowane produkty sprzedaje się poniżej kosztów, ale klienci, którzy wejdą po nie do sklepu równocześnie zrobią sporo innych zakupów, i koniec końców taka akcja może przynieść zysk.

Jednak klienci muszą skądś czerpać wiadomości o interesujących promocjach, a bardzo dobrze będą się do tego nadawać gazetki ofertowe. Jak pokazują badania, skuteczność ich jest bardzo duża, trudno więc być zdziwionym, że są powszechnie wykorzystywane.

Zasadza działania gazetek jest niezwykle prosta, sklep umieszcza w nich informację o oferowanych przecenach i promocjach w najbliższych dniach. W dużej części sklepów gazetki są wydawane regularnie, na przykład co tydzień, i w takich właśnie cyklach planuje się działania promocyjne na określone produkty.

Gazetka promocyjna
Ogromną zaletą promocyjnych gazetek jest metoda ich dystrybucji. Rzecz jasna są one dostępne w każdym sklepie, ale także często są wrzucane do skrzynek pocztowych na osiedlach które przylegają do danego sklepu. Jak wskazują badania, osoby, które gazetkę wyciągną ze skrzynki przeważnie do niej zaglądają, i jeżeli znajdą coś interesującego, to prawie na pewno do danego sklepu zaglądną przy okazji najbliższych sprawunków.

Komentarze są wyłączone.