Rodzaje opakowań jako środek do zwiększenia sprzedaży

Opakowania stanowią zewnętrzną powłokę przeznaczonego produktu i mają za zadanie go zabezpieczać, ułatwiać transportowanie, składowanie, oraz zachęcać do kupowania.

folia strech

Autor: Jimmy Harris
Źródło: http://www.flickr.com
Opakowanie chroni wyrób przed wpływem czynników zewnętrznych. Winno zapobiegać zepsuciu i uszkodzeniu towaru. Spełnia również funkcję informacyjną, nabywca zapoznaje się z gatunkiem i właściwościami produktu, datą produkcji, sposobem zastosowania, terminem ważności, ceną. Funkcja ta jest istotna w wypadku wdrażania na rynek nowego towaru. Opakowania (TDK opakownia)są środkiem podniesienia sprzedaży i muszą się odróżniać na tle innych, natomiast sposób ekspozycji wyrobu wywierać ufność nabywających. Jest wizualnym środkiem komunikatywnym, jaki ma przekonywać atrakcyjnością, uwypuklać producenta, również powiadamiać klienta o zawartości.
rzut - sprzęt

Autor: Arkadiusz Sikorski
Źródło: http://www.flickr.com
systemy

Autor: Kris Duda
Źródło: http://www.flickr.com
Jednym z częściej stosowanych opakowań jest folia stretch. Jest stosowana do osłony rzeczy, które są magazynowane, bądź przemieszczane. Znajduje zastosowanie zarówno w każdym gospodarstwie domowym, jak i w przemyśle. Jest to materiał, jaki prawidłowo zabezpieczy chronione elementy przed defektami fizycznymi, także niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Folia – https://wienerberger.pl/informacje/co-to-s%C4%85-membrany-dachowe-koramic – stretch używana jest przede wszystkim do owijania i zabezpieczania wyrobów, począwszy od ładunków zbiorczych na paletach, po obiekty pojedyncze o obszernych gabarytach – sprawdź koniecznie ten adres.

Ze względu na małe grubości i dużą trwałość umożliwiającą trwałość ładunku. Folia stretch jest najbardziej ekonomicznym sposobem pakowania wyrobów. Folia jest produkowana zarówno dla aplikacji ręcznych, jak i maszynowych.

Komentarze są wyłączone.