Dobrej jakości zdjęcia produktów zwiększą sprzedaż

Ludzie są różni, zatem nasza koleżanka Marta jest z pewnością inna, niż Basia, która po prostu bardzo różni się od Maćka, Kazika bądź Bartka. Jednak pomimo różnych wiele nas łączy. A co tak dokładnie? Cóż, jesteśmy choćby wzrokowcami! Pamiętajmy, że nawet jeśli coś jest fajne, ale wygląda nieinteresująco, wręcz brzydko, pewnie nie przypadnie nam do gustu. Chociaż oczywiście gusta także są inne: przykładowo są osobnicy, którym odpowiadają te samochody, które w przeróżnych zestawieniach najmniej urokliwych wehikułów zajmują wysokie lokaty.

sklep internetowy

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

W skrócie: jeżeli we własnym sklepie będziemy zamieszczali raczej brzydkie zdjęcia różnego rodzaju towarów, nie możemy specjalnie oczekiwać zwiększenia ilości sprzedaży. To w ogóle nęcący scenariusz: a więc bez powiększania nakładów na reklamę (Professional Photography) moglibyśmy błyskawicznie powiększyć sprzedaż! Jedyny minus to pewnie trochę bardziej zauważalne problemy z logistyką, ale tak naprawdę akurat pakowanie (ciąg dalszy tego zagadnienia- szczegóły pod tym łączem www.vincent.pl) produktów należy do przyjemniejszych części biznesu, szczególnie mowa o handlu internetowym.

Ciekawią Cię tego typu artykuły? Masz chęć na to, żeby poznać ich więcej? Więc kliknij, aby zobaczyć więcej (https://alwro.com.pl/kontakt/) opisów. Wszystko wyszukasz w poniższym linku.

Im więcej pakowanych paczek tym niewątpliwie fajniej dla sklepu.

Niektórzy właściciele e-sklepów praktycznie wcale nie zwracają uwagi w zdjęcia. To wielki problem. Może sklep internetowy posiadający we własnej ofercie tylko literaturę faktycznie nie musi nakłaniać w takowy sposób do robienia zakupów, ale w przypadku no chociażby handlowania ubraniami trudno nie docenić ogromnego znaczenia ładnych fotek. To pewne oczywiste – a jeśli ktoś ciągle sądzi, że fotografia reklamowa w Warszawie spokojnie może sobie jeszcze czekać niech błyskawicznie się zmieni bądź po prostu pójdzie poszukać sobie innego zajęcia. Wyłącznie sklep internetowy z fajnymi fotografiami może się utrzymać!

Poza tym, to niby któż powiedział, że fotografia reklamowa, nawet gdzieś w Warszawie, jest ogromnym wydatkiem? Spokojna głowa – bo choć zrobienie kilku tysięcy zdjęć w istocie będzie dostrzegalnym wydatkiem, to jednak zapamiętajmy jedno: e-sklep musi być odpowiednio doinwestowany. A w przeciwnym wypadku nie będzie profitów.

Komentarze są wyłączone.