Foldery reklamowe metodą na okazje

Gazetki promocyjne to najbardziej skuteczna odmiana reklamy sieci sprzedażowych. Wskazują na to zarówno wyniki badań niezależnych jednostek, jak też efekty sprzedażowe poszczególnych sieci. W naszym kraju gazetki promocyjne swój zalążek mają w latach 90-tych.

Gazetka Tesco
Pojawiły się w u nas wraz z kapitalizmem i wejściem na nasz rynek międzynarodowych sieci sprzedażowych. W obecnych czasach foldery reklamowe zauważane są jako kluczowy środek łączności między nabywcą a siecią sprzedażową. Dziś broszury promocyjne w naszym kraju wydają nie tylko ogromne sieci handlowe, swe broszury mają także niewielkie lokalne sieci sprzedażowe, każda promocja w Rossmanie ogłaszana jest w gazetce reklamowej nie tylko tradycyjnej, papierowej, lecz również w wersji internetowej – broszur poszczególnych sieci sprzedażowych są stosunkowo zbliżone do siebie. Najczęściej są to kolorowe broszury wypełnione zdjęciami wyrobów, pod którymi widnieją ich promocyjne ceny. Na ogół są to często wybierane artykuły, takie jak nabiał, pieluszki, jaja, owoce, warzywa bądź mięso. W wypadku elektromarketów: telewizory, komputery, chłodziarki. Każda gazetka reklamowa ma swe ograniczenia czasowe, czasem również geograficzne. Każda oferta specjalna ma swój początek jak też wyznaczony z góry koniec. Obok obecnej promocyjnej ceny towaru prezentowana jest przekreślona uprzednia cena. Jest to od lat najlepszy sposób prezentacji wyrobów, który cały czas jest tak samo efektywny –

Broszurki promocyjne to nie wyłącznie domena niedrogich sieci handlowych, okazjami chwalą się też sieci aspirujące do tytułu tych „z górnej półki” (dla przykładu Auchan gazetka).

Czy rozpatrywana tematyka bardzo Cię zaintrygowała? Jeżeli tak, to kliknij ten link, a tam zobaczmy także (https://szkolenia.czarmed.pl/) pokrewne artykuły.

W gazetkach tych sieci przedstawiane są nierzadko artykuły rzadkie bądź ekologiczne.

Jak wskazują analizy, promocje w folderach reklamowych wpływają nie tylko na wzrost sprzedaży towaru prezentowanych w ulotkach, ale całego asortymentu sklepu. Niemniej jednak broszurki promocyjne to nie tylko prezentacja propozycji oraz reklama poszczególnych wyrobów, foldery mają także inne cele. Mają wpływ na rozpoznawalność firmy oraz informują o otwarciu nowych punktów handlowych, informują także o lokalizacji poszczególnych hipermarketów blisko miejsca zamieszkania potencjalnego klienta.

Komentarze są wyłączone.