Współczesne gazetki reklamowe

Foldery reklamowe to głównie aktualna informacja o obniżkach i o nowych lokalizacjach handlowych. Gazetki promocyjne to okresowa propozycja placówek handlowych, wydawana w przeróżnych czasowych odstępach, których to celem może być zazwyczaj promowanie produktów i powiadamianie o bieżących ofertach cenowych.

gazetki

Autor: Matti Mattila
Źródło: http://www.flickr.com
Do wyboru mamy 3 rodzaje gazetek promocyjnych; magazyny, broszurki reklamowe, i foldery – .

To fakt, że dziś mamy dostęp do wielu informacji, zatem jeżeli ta tematyka Cię zafascynowała i pragniesz zdobyć podobne wiadomości na podnoszony wątek, to sięgnij po szczegóły tu.

Magazyny, jak sama nazwa wskazuje są nośnikiem dodatkowych wiadomości, można w nich na przykład przejrzeć artykuł o zdrowym trybie życia, pielęgnacji urody. Magazyny (regały fifo) takie promują wyselekcjonowane towary oraz inspirują nabywców przez tematyczne artykuły i felietony, do sprawunków w konkretnej sieci sklepów, atrakcyjnych cenowo artykułów. Nawiązują z klientem kontakt jak też budują własną markę jako specjalista w specjalizacji, w której działa sieć handlowa.

Z kolei gazetki promocyjne w typie ulotki reklamowej wydawane są zazwyczaj w różnych czasowych odstępach (nawet w przedziale do czterech tygodni). W ulotkach reklamowych spotkać można artykuły w bardzo interesujących promocyjnych cenach. Informacja handlowa w broszurce przedstawia nie tylko asortyment wyrobów

gazetki

Źródło: pixabay.com

dobranych do profilu klienta, ale też przedkłada produkty w zależności od pory roku lub zbliżających się uroczystości.

Częstokroć w podobnej ofercie sugerowane bywają wyroby przejściowo dostępne czy wyjątkowe akcje tematyczne. Foldery to również wariant gazetki promocyjnej. Okres wiązania ofert cenowych w folderze jest zazwyczaj dłuższy aniżeli wyrobów zaprezentowanych a także promowanych w broszurkach reklamowych. Foldery nierzadko wykorzystywane bywają przez markety budowlane i hipermarkety handlowe związane z ekwipunkiem mieszkań i domów.

Celem marketów zawsze jest dotarcie do jak najogromniejszej rzeszy potencjalnych klientów, dlatego w stacjonarnych marketach odkryjemy gazetki promocyjne w wersji papierowej, natomiast na stronie www sieci handlowej zaprezentowane są gazetki promocyjne w wersji online, które są bardzo proste w przeglądaniu, ekologiczne i zawsze pod ręką – promocje w Biedronce.

Pomimo upływu lat gazetki promocyjne bez ustanku cieszą się wcale niesłabnącą siłą oddziaływania na decyzje zakupowe nabywcy.

Komentarze są wyłączone.