Reklama – czyli, jej najważniejsze typy i główne zadania wewnątrz obecnym, XXI wieku

Rozmyślałeś być może w jakimkolwiek momencie, jakiego typu istnieją rodzaje reklamy? Jakie jest jej najważniejsze zadanko? Co tak właściwie słówko „reklama” oznacza i z jakiego konkretnego języka w rzeczywistości pochodzi? To wszyściutko oraz jeszcze więcej nie posiadając najmniejszego, nawet najmocniej maluteńkiego problemu odnajdziesz wewnątrz naszego nowiutkiego – właśnie teraz dzierganego – felietoniku!
Interesujące nasze osoby dzisiaj słowo „Reklama” pochodzi – jak sporo innego rodzaju słówek – z języka łacińskiego, wewnątrz której to brzmi dokładnie: reclamo, albo reclamare, wewnątrz której to znaczy ni mniej ni więcej jak „odzew”, choć po rozłożeniu owych słów na tak zwane „czynniki pierwsze”, mamy możliwość dostać: z cząstki „re” – „w tył”, „znowu”, oraz „naprzeciw”, a także z cząstki „clamo” lub „clamare” – „wołać”.

Inteligentny termometr

Autor: LARS
Źródło: LARS

przejdź so strony www

Autor: Walter
Źródło: http://www.flickr.com
Powstały dwa podstawowe rodzaje reklam: spoglądając na jej treść, oraz spoglądając na media. Zaczynający rodzaj (treść), rozdzielamy na: reklamy podprogowe, informacyjne, przypominające, wspierające, czy też stabilizujące i tak dalej. Drugi rodzaj zaś (czyli media), dzielimy na: reklamy internetowe, telewizyjne, prasowe, radiowe, billboardy, reklamy typu mobilnego, czy tak zwane zewnętrzne, a nawet zaliczamy do nich również wspaniale znany naszym osobom SPAM i kilka innego rodzaju, na które braknie nam już dzisiaj miejsca.

Jak więc można łatwo się zorientować, najważniejszym zadankiem reklamy nie jest nic innego jak „rozgłoszenie” przeróżnych rzeczy tak, aby doszły do jak największej liczby odbiorców, którzy to później (jeśli reklama do ich wnętrza „przemówi”) pójdą kupić nasz wytwór, zachęceni wspomnianą oglądaną przez nich reklamą.

Komentarze są wyłączone.