Press "Enter" to skip to content

Każdy, kto jest zatrudniony w usługach, jest świadom tego, jak istotne jest zdobycie klienta oraz odpowiednie do niego podejście

W obecnych czasach jest wielka konkurencja w usługach. Należy wiedzieć, jak się wyróżnić.
Trudno byłoby dziś wyobrazić sobie nasz świat bez ogólnie rozumianych usług.

opony

Autor: Frank Weber
Źródło: http://www.flickr.com

Schemat którędy ucieka ciepło z budynku

Autor: Xella Polska Sp. z o.o.
Źródło: Xella Polska Sp. z o.o.
Obecny wiek opiera się na owym sektorze na pewno bardziej aniżeli na przemyśle. Wiek XX był czasem przemysłu, z kolei wiek XXI jest czasem usług i szeroko rozumianej cyfryzacji. Jeśli przykładowo jesteśmy zatrudnieni w biurze turystycznym, to są to usługi.

Sądzisz, że ten materiał jest godny polecenia? Jeżeli tak, to niewątpliwie zaciekawi Cię też ta rekomendowana oferta (https://www.arapneumatik.pl/p-185-wylacznik-krancowy-mechaniczny-temperatura-min-25-c-TCR3MVAZ2M12-krancowka-stycznik-rotech), gdyż dotyczy zbliżonej tematyki.

To samo dotyczy sprzątaczek, ale także prawników, instruktorów aerobiku i manikiurzystek. Można oprócz tego wspomnieć o usługach deweloperskich, hotelarskich i restauracyjnych. możliwości są doprawdy spore. Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że ten, kto ma bezpośredni kontakt z klientem, pracuje w sektorze usług. Z tego powodu niezależnie od zajmowanego stanowiska oraz wykształcenia, powinniśmy zdawać sobie sprawę z kilku podstawowych zasad. Po pierwsze zawsze trzeba być dla klienta miłym oraz powinniśmy się uśmiechać. Na rynku istnieje spora konkurencja. Jeżeli będziemy dla klienta opryskliwi i nie daj Boże będziemy się wykłócać, to pewnie ten pójdzie do konkurencji. Jednak to nie koniec. Prócz tego może opowiedzieć o tym incydencie swym kolegom, którzy również mają znajomych.

Najistotniejsze jest więc to, aby unikać czarnego PR-u. Zawsze bądźmy profesjonalni i uśmiechnięci, a wszelkie sporne sytuacje starajmy się załagodzić. Prócz tego w usługach trzeba również mieć elegancką prezencję i miły charakter.