Press "Enter" to skip to content

Kiedy musisz zaaranżować miejsce do pracy w domu

Masz własną działalność gospodarczą? A może bierzesz zlecenia dla różnych klientów? W obu przypadkach przyda ci się w domu miejsce do działania – Home office. Dobrym pomysłem będzie zrobić salon z miejscem do pracy.

praca w domu

Autor: Philips Polska
W pierwszej kolejności popatrzmy na pokój dzienny obiektywnym okiem i zdecydujmy ile przestrzeni chcemy przeznaczyć na Home Office – link do bloga. Zastanówmy się także w którym miejscu zlokalizujemy miejsce do pracy. Kiedy już przemyślimy o tym, w którym miejscu chcemy je zaaranżować, mamy możliwość rozpocząć zakupy. Potrzebne będzie biurko – zalecamy szczególnie biurka narożne, wygodne krzesło i niewielką zamykaną półkę z kilkoma półkami na dokumenty. Jest możliwość, by zakupić duże biurko z nadstawką, ale pomniejszy ono znacznie przestrzeń pokoju.

Jeśli już kupimy potrzebne nam meble, odpowiednio je ustawimy, postawimy nań komputer, możemy zacząć zakupy gadżetów. Mamy dość spory wybór różnego rodzaju segregatorów, przyborników, kubeczków na długopisy i inne drobiazgi. Przemyśl uważnie jakiego typu rzeczy będziesz potrzebować i je wypisz. Nie chcesz Nad biurkiem zawieś małą korkową tablicę, na której przyczepisz barwne karteczki z informacjami dotyczącymi deadline’ów, ważnych zleceń, czy innych kwestii, które masz koniecznie wykonać.

Jeżeli opublikowane w tym poście informacje są dla Ciebie pasjonujące, to dodatkowo, który posiada podobne artykuły.

Praktyczne biurowe gadżety można dostać w prawie każdym kolorze.

Przestrzeń do pracy możemy mądrze oddzielić od reszty pomieszczenia, np. dając parawan (poznaj naszą firmę) albo regał z książkami, radzi lou, internautka w artykule na swoim blogu: praca w domu . Blogerka pokazuje parę całkiem udanych i praktycznych aranżacji miejsca do pracy. Zdecydowanie polecamy!

Comments are closed.