
Sądzisz, że wymienione informacje są absorbujące? Super, zatem na pewno szczegóły tu blockout umieszczone też Cię zaciekawią.
Spostrzeganie reklamy zewnętrznej ma w tak naprawdę charakter zmienny. Klient jest w ruchu, więc oddziałowują na jego percepcję prawa związane z sytuacją obiektów dynamicznych. Tego typu więc percepcja rządzi się specyficznymi prawami, zgoła odmiennymi niż przykładowo percepcja reklamy prasowej.
Masz chęć na podobną informację na opublikowany tu wątek? Jeżeli tak, to śmiało kliknij ten link – to ważna propozycja (https://www.ksiegowi-doradcy.pl/aktualnosci/37).
Musimy również pamiętać, iż spora część billboardów zamontowana musi być pod kątem, co znacząco obniża odbiór przekazu reklamowego.
Ważne więc, by dobrać właściwe wielkości czcionek i rozmiarów obiektów. Najistotniejszym błędem w tego typu przekazie reklamowym są na przykład zbyt małe kontrasty. Litery w ruchu więc mogą rozmazywać się z tłem, więc przekaz reklamowy staje się nieczytelny. Odmienne, niezwykle istotne reguły kontrastu w tego typu reklamie to na pewno pora roku o obiekty, które umieszczone są za billboardem – polecam stronę. Musimy pamiętać, że klient, który

powierza nam zrobienie tego typu reklamy pragnie, aby była ona zauważona nie tylko w godzinach porannych i popołudniowych, ale również wieczorem. Nawet, gdy taka reklama będzie oświetlona to w końcu pozostają miejsca mniej widoczne.
Comments are closed.